BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, September 19, 2010

Asalamualaikum

Hmmmm.. lama sudah rasanya inda mengupdatge blog ani! saya dah dapat jawapan terhadap soalan yang saya cari!! saya percaya para pembaca pun banyak soalan dan mencari jawapan dalam kehidupan anda jugak. dan saya yakin jawapan kita banyak tapi dalam hakikat kehidupan sama saja.

Alhamdulilah setakat ini saya berpuas hati dengan apa yang saya tempuhi dan jawapan yang saya perolehi dalam kehidupan ini. Ternyata kehidupan ini amat bermakna untuk di tempuhi dan untuk direnungi! Tapi itu bukan bermakna saya berhenti mencari kebenaran!! mungkin anda bertanya apa yang saya cari!!

Sekarang saya kembali mengisi blog saya. mengkongsikan pengelaman saya menempuh kehidupan! terutamanya dalam memahami erti sebenar kehidupan. Mencari misi dan visi atau tujuan hidup sebenar! selama ini kita terlalu banyak melihat, mendengar tapi tak pernah pun terjawab soalan yang kian bersarang di hati kita!

Sukur Alhamdulilah, dengan kehendaknya jua sayabertemu ramai manusia, dari bermacam bangsa dan kaum, dari dalam dan luar negri! Di sana lah saya melihat keadaan sebenar. mungkin perjalanan saya belum jauh lagi tapi .. saya rasa cukup untuk d kongsikan bersama!

terima kasih pada Allah dan kepada guru guru saya yang sentiasa menbimbing saya dalam perjalanan saya!

Wahai para pembaca blog saya yang tak seindah khias kata kata cerpin ini. Kita sering bertanya Kenapa kenapa kenapa! pecayalah setiap kenapa anda jawapannya akan terpapar di depan mata anda atau di mata hati anda!! cuma masa saja yang menentukan bila!

0 comments: